تست هوش
بچه های یکی از مدارس وقتي ازشون پرسيدن همگی جواب دادن
چپ
و وقتی علتشو پرسیدن
اونا جواب دادن:
.
.
.
.
چون توی عکس، نميتوني در اتوبوس رو ببيني !!!
.
.
..
الآن چه احساسي دارين؟
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۸۹/۱۰/۱۱ ساعت ۹:۵۵ ق.ظ توسط 414کمیشانی
|
این وبلاگ آغازی است برای تحولی نو در روستای کمیشان و دریچه ای است برای بیان مشکلات و معضلات روستا و ارائه ی راه حل و اظهار نظر در مورد حل این مشکلات از جانب تمامی آنانی که خواهان روستائی آبادتر و پیشرو هستند ...