بچه های یکی از مدارس وقتي ازشون پرسيدن همگی جواب دادن

چپ

و وقتی علتشو پرسیدن 

اونا جواب دادن:

.

.

.

.

چون توی عکس، نمي‌توني در اتوبوس رو ببيني !!! 

.

.

..

الآن چه احساسي دارين؟